A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад - навчально-виховний комплекс Асканія-Нова "Загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад - позашкільний навчальний заклад - гімназія" Асканія-Нова селищної ради
ОЗ НВК Асканія-Нова-гімназія

План розвитку інклюзивної освіти

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

І. Аналітико-статистична робота

1.

Формування банку дітей з особливими потребами від 6-18 років, які підлягають навчанню в школі.

до 15.09.20

  Тухватулліна С.А.   практичний психолог

 

2.

Формування банку дітей з особливими потребами до 7 років, які мешкають у мікрорайоні школи.

до 15.09.20

Тухатулліна С.А.  практичний психолог

3.

Формування банку вчителів, які працюють з дітьми з особливими потребами.

до 15.09.20

Тухватулліна С.А.  практичний психолог

4.

Поновлення банку батьків дітей з особливими потребами.

До 25.09.20

Тухватулліна С.А. практичний психолог

ІІ. Інформаційно-роз’яснювальна, координаційна робота

1.

Координація роботи психологічної служби, педагогічного колективу, центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів з організації психологічної, педагогічної і соціальної підтримки дітей з особливими потребами.

Протягом

 року

Тухватулліна С.А. практичний психолог

 

2.

Розробляння плану клубу  батьківської підтримки «Плекаймо надію разом».

до 01.10.20

Котова О.М.,

ЗД НВР

3.

Ознайомлення вчителів з нормативно-правовою базою та досвідом вітчизняних і закордонних колег у питаннях організації інклюзивного навчання.

Вересень  

Скримінська О.П.,

ЗД НВР

5.

Психолого-педагогічний і навчально-методичний супровід батьків дітей з особливими потребами.

Протягом    

 року

Тухватулліна С.А. практичний психолог,  вчителі-предметники

ІІІ. Організаційно-педагогічна діяльність.

1.

Засідання творчої групи «Інклюзивна освіта, інтеграція дітей з особливими потребами в суспільство».

Жовтень    

Котова О.М., Скримінська О.П.,

ЗД НВР

 2.

Проведення моніторингу потреб у додатковій освіті дітей з особливими потребами.

Вересень

Скримінська О.П.,

ЗД НВР

 3.

Моніторинг ставлення учнів школи до дітей з особливими потребами.

Грудень   

Козачок О.О.,

ЗД ВР

  4.

Моніторинг ставлення до інклюзивної освіти вчителів та батьків.

Січень 

Скримінська О.П.,

ЗД НВР

 5.

Проведення допрофільної підготовки учнів з особливими потребами

Протягом року

Котова О.М.,

ЗД НВР

6.

Заняття творчої групи (студійне заняття) «Інклюзивна освіта, інтеграція підлітків з особливими потребами в суспільство» (за окремим планом)

Грудень

 

Марчук І.П.,

директор ОЗ НВК Асканія-Нова-гімназія

Котова О.М.,

ЗД НВР

ІV. Науково-методичне забезпечення та інноваційна діяльність

1.

Розробляння методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі.

до грудня   

Адміністрація школи

2.

Поновлення сторінки «Інклюзивна освіта» на сайті шкільного методичного кабінету.

до

14.09

Милосердов Д.О.

Котова О.М.,

ЗД НВР

 

3.

Розробити модель соціально-психологічного моніторингу дітей з особливими потребами .

до 01.10

Адміністрація школи

V. Психологічний супровід навчання дітей з особливими потребами в інклюзивному класі

1.

Встановлення контакту з батьками дітей з особливими потребами.

Протягом року

Практичний психолог   Тухватулліна С.А. 

2.

Створення індивідуальної програми супроводу дітей з особливими потребами.

до 01.10.

 

Практичний психолог  Тухватулліна С.А. 

3.

Просвітницька і консультативна робота з вчителями, логопедом та іншими фахівцями, які працюють з дитиною.

Протягом року

Практичний психолог  Тухватулліна С.А. 

4.

Розробка рекомендацій учителям щодо здійснення особистісно зорієнтованого підходу в навчанні та вихованні дітей.

до 09 жовтня  

Практичний психолог Тухватулліна С.А. 

5.

Проведення індивідуальних та групових консультацій з батьками та вчителями, що працюють в класах з інклюзивним навчанням.

Протягом року

Практичний психолог Тухватулліна С.А. 

6.

Розробка і впровадження відповідних форм і методів роботи як умови успішного навчання дітей з особливими потребами в інклюзивних класах.

Протягом року

Практичний психолог  Тухватулліна С.А. 

7.

Відстеження соціально-психологічного клімату в колективі та статусу дитини з особливими потребами.

Протягом року

Практичний психолог  Тухватулліна С.А. 

8.

Визначити етапи реабілітаційного процесу дітей з особливими потребами

до 01.10

Практичний психолог Тухватулліна С.А. 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень