План розвитку інклюзивної освіти
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
І. Аналітико-статистична робота |
|||
1. |
Формування банку дітей з особливими потребами від 6-18 років, які підлягають навчанню в школі. |
до 15.09.20 |
Тухватулліна С.А. практичний психолог
|
2. |
Формування банку дітей з особливими потребами до 7 років, які мешкають у мікрорайоні школи. |
до 15.09.20 |
Тухатулліна С.А. практичний психолог |
3. |
Формування банку вчителів, які працюють з дітьми з особливими потребами. |
до 15.09.20 |
Тухватулліна С.А. практичний психолог |
4. |
Поновлення банку батьків дітей з особливими потребами. |
До 25.09.20 |
Тухватулліна С.А. практичний психолог |
ІІ. Інформаційно-роз’яснювальна, координаційна робота |
|||
1. |
Координація роботи психологічної служби, педагогічного колективу, центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів з організації психологічної, педагогічної і соціальної підтримки дітей з особливими потребами. |
Протягом року |
Тухватулліна С.А. практичний психолог
|
2. |
Розробляння плану клубу батьківської підтримки «Плекаймо надію разом». |
до 01.10.20 |
Котова О.М., ЗД НВР |
3. |
Ознайомлення вчителів з нормативно-правовою базою та досвідом вітчизняних і закордонних колег у питаннях організації інклюзивного навчання. |
Вересень |
Скримінська О.П., ЗД НВР |
5. |
Психолого-педагогічний і навчально-методичний супровід батьків дітей з особливими потребами. |
Протягом року |
Тухватулліна С.А. практичний психолог, вчителі-предметники |
ІІІ. Організаційно-педагогічна діяльність. |
|||
1. |
Засідання творчої групи «Інклюзивна освіта, інтеграція дітей з особливими потребами в суспільство». |
Жовтень |
Котова О.М., Скримінська О.П., ЗД НВР |
2. |
Проведення моніторингу потреб у додатковій освіті дітей з особливими потребами. |
Вересень |
Скримінська О.П., ЗД НВР |
3. |
Моніторинг ставлення учнів школи до дітей з особливими потребами. |
Грудень |
Козачок О.О., ЗД ВР |
4. |
Моніторинг ставлення до інклюзивної освіти вчителів та батьків. |
Січень |
Скримінська О.П., ЗД НВР |
5. |
Проведення допрофільної підготовки учнів з особливими потребами |
Протягом року |
Котова О.М., ЗД НВР |
6. |
Заняття творчої групи (студійне заняття) «Інклюзивна освіта, інтеграція підлітків з особливими потребами в суспільство» (за окремим планом) |
Грудень
|
Марчук І.П., директор ОЗ НВК Асканія-Нова-гімназія Котова О.М., ЗД НВР |
ІV. Науково-методичне забезпечення та інноваційна діяльність |
|||
1. |
Розробляння методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі. |
до грудня |
Адміністрація школи |
2. |
Поновлення сторінки «Інклюзивна освіта» на сайті шкільного методичного кабінету. |
до 14.09 |
Милосердов Д.О. Котова О.М., ЗД НВР
|
3. |
Розробити модель соціально-психологічного моніторингу дітей з особливими потребами . |
до 01.10 |
Адміністрація школи |
V. Психологічний супровід навчання дітей з особливими потребами в інклюзивному класі |
|||
1. |
Встановлення контакту з батьками дітей з особливими потребами. |
Протягом року |
Практичний психолог Тухватулліна С.А. |
2. |
Створення індивідуальної програми супроводу дітей з особливими потребами. |
до 01.10.
|
Практичний психолог Тухватулліна С.А. |
3. |
Просвітницька і консультативна робота з вчителями, логопедом та іншими фахівцями, які працюють з дитиною. |
Протягом року |
Практичний психолог Тухватулліна С.А. |
4. |
Розробка рекомендацій учителям щодо здійснення особистісно зорієнтованого підходу в навчанні та вихованні дітей. |
до 09 жовтня |
Практичний психолог Тухватулліна С.А. |
5. |
Проведення індивідуальних та групових консультацій з батьками та вчителями, що працюють в класах з інклюзивним навчанням. |
Протягом року |
Практичний психолог Тухватулліна С.А. |
6. |
Розробка і впровадження відповідних форм і методів роботи як умови успішного навчання дітей з особливими потребами в інклюзивних класах. |
Протягом року |
Практичний психолог Тухватулліна С.А. |
7. |
Відстеження соціально-психологічного клімату в колективі та статусу дитини з особливими потребами. |
Протягом року |
Практичний психолог Тухватулліна С.А. |
8. |
Визначити етапи реабілітаційного процесу дітей з особливими потребами |
до 01.10 |
Практичний психолог Тухватулліна С.А. |